اصالت کالا وامنیت خاطر

امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول  را میزند . تمام تلاش ما در فروشگاه طلا وجواهر پرسس در مرحله اول شفاف سازی و ارائه خدمات و محصولات ممتاز به بازدید کنندگان و مشتریان گرامی است .

اگرچه خرید از فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال گسترش می باشد ولی خرید طلا و جواهرات به صورت  اینترنتی نیازمند ارائه خدماتی بیشتر از مواردی است که درسطوح مناسب توسط فروشگاه های مجازی ارائه میشوند.

شرایط بازگرداندن کالا

1) استفاده از 10 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی پــرســس اطلاع داده شود.

نکته: این سرویس  اشکال های فنی و ظاهری - شکستگی ، خط و خش و مانند آن - روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد میشود را شامل نمی گردد. 

 

  2) اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 - وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل به واحد خدمات پس از فروش، اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت کالا قابل مشاهده و مشخص باشد، مثل رنگ یا مشخصات درج شده در فاکتور، کالا بایستی در شرایط اولیه خود باشد و عدم استفاده از آن قابل تشخیص باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری درنظر گرفته می شود و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشند به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.